דברי הסבר: הערכת שווי קמפיין פרסומי באינטרנט
כל חברה בעולם הצרכני זקוקה לפרסום - אפילו קוקה קולה, הן בשביל מיתוג והן בשביל מכירות בפועל
בכדי להצליח בקמפיין בתחום האינטרנט נדרשת מומחיות והתנסות
היום אין כלל ספק שהאינטרנט הוא המדיה האפקטיבית ביותר אם יודעים כיצד לנצל אותה
מחשבון זה הוא אחד הכלים המסייעים לתיקצוב קמפיין באתר אינטרנט, אך אין להסתמך עליו בלבד
למשל ברכישת מדיה גדולה מידי, התפוקה השולית פוחתת ביחס לעלות ההשקעה בקמפיין - וחבל על הכסף
כך שלכל קמפיין יש להתאים את החליפה הספציפית בהתחשב באופי המיוחד של כל מוצר או שירות
השקעה ממוצעת בלקוח בפועל - רווח ממוצע נטו הצפוי ממכירה ללקוח אחד |
L = ליד איכותי |
כמות החשיפות בפועל לאותו קמפיין באתר - מספר הדפים הנצפים לבאנר הספציפי |
Y = חשיפות |
כמה פעמים בפועל נכנסו לאתר של הלקוח חלקי מספר החשיפות בפועל |
d = כניסות / חשיפות |
מספר הקונים חלקי מספר הנכנסים לאתר בפועל |
P = רכישות / כניסות |
האתר והמחשבונים פותחו ע''י
עורך דין שרון טל עבור בעלי זכות שימוש אישית במחשבונים המשפטיים (שופטים, דיינים, עורכי דין, רואי חשבון , שמאים, בוררים, מגשרים, מומחים ואנשי מקצוע).
ט.ל.ח - בכל מקרה של סתירה בין תוצאות החישוב/מידע לבין האמור בחוק - האמור בחוק גובר.
השימוש במחשבונים ובמידע באחריות המשתמש בלבד ואינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי אישי.